دسته بندی محصولات

سبد خرید شما خالی می باشد
ماوس بیسیم تسکو مدل TM-625W
ماوس بیسیم تسکو مدل TM-625W
برند
توضیحات محصول
وضعیت محصول:
آکبند
تنوع محصول
گارانتی :

ارسال رایگان به سراسر کشور

برای خرید های بالای یک میلیون تومان

Free Delivery

معرفی محصول

ماوس تسکو مدل TM 625 با یک دانگل USB به سیستم شما متصل می‌شود و 4 دکمه دارد. سه دکمه اصلی ماوس به‌علاوه دکمه تعیین DPI. با کمک دکمه DPI می‌توان بین سه دقت 800، 1200 و 1600 جابه‌جا شوید. این ماوس 10 متر برد اتصال دارد و با کمک فرکانس 2.4GHz می‌توانید مطمئن باشید که فرکانس هیچ یک از دستوراتی که با ماوس ارسال می‌کنید، از دست نمی‌رود.

این ماوس بیش از 3 میلیون ضربه‌پذیری داشته و با کمک کلید خاموش و روشن می‌توانید در مواقعی که به آن نیاز ندارید، خاموشش کرده و باتری آن را ذخیره کنید. این ماوس از فناوری چشم نوری بهره می‌برد و می‌تواند به‌سرعت و دقت حرکت دست شما را شناسایی کرده و آن را انتقال بدهد.

مکان‌نمای نوری این ماوس بادقت و ردیابی صاف و دقیق و dpi 1200، همواره همراه شما خواهد بود و دچار پرش و لرزش نخواهد شد. شما می‌توانید این ماوس را در عرض چند ثانیه به سیستم خود متصل کنید و ازآنجایی‌که این ماوس به‌صورت پلاگ‌اند پلی بوده و به‌راحتی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس جور می‌شود، نیازی به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری نخواهید داشت.  اسکرول TM 625 برای پیمایشی صاف و دقیق طراحی شده و حسگر آن از نوع اپتیکال است.

ماوس تسکو مدل TM 306 با طراحی دوسویه، هم مناسب استفاده برای راست‌دست‌ها است و هم مناسب چپ‌دست‌ها. تسکو پیشروی تکنولوژی در ایران، این محصول را با گارانتی به شما ارائه خواهد کرد.

مشاهده بیشتر >
بستن <

راکولو

خرید اینترنتی لذت بخش