دسته بندی محصولات

سبد خرید شما خالی می باشد
کیس کامپیوتر مسترتک مدل ATIS GLASS
کیس کامپیوتر مسترتک مدل ATIS GLASS
کیس کامپیوتر مسترتک مدل ATIS GLASS
کیس کامپیوتر مسترتک مدل ATIS GLASS
برند
توضیحات محصول
وضعیت محصول:
آکبند
تنوع محصول
گارانتی :

ارسال رایگان به سراسر کشور

برای خرید های بالای یک میلیون تومان

Free Delivery

معرفی محصول

کیس کامپیوتر مستر تک مدل Master Tech ATIS GLASS با طراحی هوشمند و ظاهری کاملا جذاب و حرفه ای, برای کاربران اداری و خانگی طراحی شده است. از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به بی صدا بودن، کارایی بالا برای مصارف خانگی، طراحی هوشمند جریان عبور هوا برای خنک بودن کیس، محوطه داخل برای مدیریت و نصب راحت کابل ها، کیفیت ساخت فوق العاده این محصول که جنس بدنه بیرونی این محصول از توری فلزی ، استیل ضد زنگ و پلاستیک فشرده شفاف است که مناسب مصارف خانگی می باشد و جنس بدنه داخلی آن نیز استیل ضد زنگ است و از سهولت نصب وجایگزین سازی قطعات برخوردار است.


یکی از محصولات کابردی با ظاهری جذاب برای کاربران خانگی و شرکتی کیس  Master Tech ATIS Glass  از شرکت مسترتک است. که از جمله امکانات و مشخصات بارز این محصول که به صورت اجمالی به توضیح آن میپردازیم تعداد 2 عدد درگاه USB 3.0 و یک عدد USB 2.0 و قابلیت نصب هارد 2.5 اینچی ، پشتیبانی از SLI و Crossfire و فیلتر گرد و غبار است. این محصول جذاب و کاربردی دارای جایگاه 3 فن خنک کننده است که شرکت مسترتک 2 عدد فن در پنل جلویی و 1 فن در پنل پشتی قرار داده است و این محصول با فن عرضه می شود.


این محصول از تمامی استانداردهای روز دنیا و امکانات بی نظیر بهره مند است. کیس کامپیوتر عضوی مهم از سیستم کامپیوتری محسوب می شود زیرا  نقش مهمی در  حفظ قطعات کامپیوتری  و بالا بردن عملکرد آن دارد.زمان خرید  یک کیس کامپیوتر  باید به ساختار اصلی کیس ، حفاظت ، سیستم خنک کننده و همچنین قابلیت توسعه توجه داشت .گفتنی است توجه به زیبایی کیس نیز برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت است. نمایش وضعیت عملیات درون کیس نیز از دیگر قابلیت هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.ترابایت کو به عنوان سایت مرجع در نظر داشته تمام مشخصات فنی این محصول را  برای کاربران خود توضیح دهد . در صورت گویا نبودن مطلب با ما تماس بگیرید .

مشاهده بیشتر >
بستن <

مشخصات محصول

مشخصات فیزیکی
ابعاد بیرونی:
200 × 465 × 480میلی متر
رنگ بیرونی:
مشکی
رنگ داخل:
مشکی
نوع و جنس کاور کناری:
شیشه حرارت دیده دودی
نوع منبع تغذیه قابل نصب:
ATX PS2 PSU
نوع اسکلت:
Mid-Tower
مشخصات فنی
محل نصب پاور:
پایین کیس
فضای ترکیبی نصب تجهیزات 2.5"/3.5":
ندارد
فضای اختصاصی تجهیزات 2.5":
4 عدد
فضای اختصاصی تجهیزات 3.5":
2 عدد
سیستم کولینگ
حداکثر تعداد فن قابل نصب:
3 عدد
تعداد فن های نصب شده:
3 عدد
مشاهده بیشتر >
بستن <

راکولو

خرید اینترنتی لذت بخش